ایلتس

در رابطه با آیلتس تضمینی، هدف مشخص، مهلت معین و تصمیم قطعی. اگر این سه ویژگی را در رابطه با کسب نمره آیلتس مثلا آیلتس 7 تضمینی دارید، بدون شک دوره آیلتس تضمینی کالج آریام برای شما طراحی شده است. اگر با ساختار آزمون آیلتس آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید دانش زبان انگلیسی و تکنیک‌های آزمون دو ستون اصلی موفقیت در آزمون آیلتس می‌باشد. برای دستیابی به نمره مناسب برای از آزمون آیلتس تضمینی شما باید:

از دانش زبان انگلیسی در سطح مناسب برخوردار باشید،

اشراف کاملی به تکنیک‌ها و مهارت‌های ویژه آزمون آیلتس داشته باشد.

.با توجه به مواردی که در مورد آیلتس تضمینی گفته شده با در نظر گرفتن اهمیت کسب این نمره در آینده تحصیلی/مهاجرتی، آزمون و خطا جهت آمادگی آزمون می‌تواند هزینه‌های هنگفتی در پی داشته باشد که اجتناب از آن کلید موفقیت شما در روند تحصیل/مهاجرت خواهد بود. خدمات آیلتس تضمینی یا آیلتس 7 تضمینی، نقطه تمایز آریام بادیگر موسسات استشما در پروژه آیلتس تضمینی کالج آریام و آیلتس تضمینی در 10 گام به موفقیت خواهید رسید. هدف از دورهآیلتس تضمینی آریام، اطمینان از موفقیت شما در آزمون نهایی مثلا آیلتس 7 تضمینی، صرف نظر از سطح کنونی دانش زبان انگلیسی شما و همچنین نمره هدف می‌باشد. ما با برنامه‌ای که به صورت انحصاری برای آموزش آیلتسبرای شما طراحی شده است در کنار شما خواهیم بود.

 

رسیدن به موفقیت با در نظر گرفتن سطح کنونی دانش زبان انگلیسی تا نمره آیلتس هدف می‌تواند بین ۵ هفته تا ۹ ماه متغیر باشد. چیزی که در این میان بدون تغییر خواهد ماند اطمینان از موفقیت شماست.

  • سیستم نظارت

    در طول دوره آموزشی،شما تا ۱۲۰ فعالیت نظارتی مختلف را تجربه خواهید کرد تا از یادگیری شما و عملکرد اساتید اطمینان کامل حاصل شود.

    فرآیند نظارت  در طول مدت آموزش انجام میشود.مراحل نظارت دارای بخش های مختلفی است که در ادامه به چند مورد آنها اشاره میکنیم:

    • بررسی برنامه هفتگی دانشجویان و برگزاری جلسات حضوری جهت برنامه ریزی صحیح متناسب با سطح دانشجویان و یافتن مشکلات احتمالی در فرآیند یادگیری
    • برگزاری جلسات پیش از آزمون جهت رفع اشکال قبل از امتحان و ارزیابی اولیه برای اطمینان از رسیدن به اهداف آموزشی و صحت روند یادگیری
    • ارائه وسایل کمک آموزشی علاوه بر کتاب در صورت تشخیص ضعف دانشجو در هریک از مهارتها
    • تدریس خلاصه دروس طول ترم و ارائه نکات کلیدی و تکنیک های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون نهایی

.